Deťom sa to veľmi páči a vždy sa tešia a pýtajú, kam pôjdeme. Asi v novembri niektorí chlapci vyjadrili túžbu vedieť sa dobre korčuľovať. Spolu s rodičmi sme sa dohodli, že od januára do konca zimy budeme pravidelne každý týždeň v piatok chodiť na niektoré z bratislavských klzísk. Keď sme dorazili do mesta prvý raz, prevádzkári nás ešte ponaťahovali úpravou ľadu. Potom sme sa vyhrnuli na plochu a začala veľká zábava v skvelej atmosfére. Moja učiteľská radosť sa striedala s dojatím od toho, s akou vervou a sami(!) sa niektorí učia korčuľovať. Málokto ma požiadal o pomoc. K dispozícii bol mantinel a ruka spolužiaka. Jeden učil druhého… Sebadôvera nevzniká len pri intelektuálnej záťaži počas prekonávania a riešenia úloh. Osobne si myslím, že zdrojom sebadôvery a zdravej guráže podporujúcej aj myslenie je komplexný pohyb. Schopnosť ísť rýchlo a sebaisto po niečom tak neistom ako ľad, s minimálnou dotykovou plochou noža. Aj tu sa dá vyhmatať vnútorné zistenie ,,viem, dokážem to”.