Waldorfská škola v Bratislave

Aktivity našich žiakov

Výkony deviatakov pri záverečných prezentáciách.

Autor: Slávka Šebová, učiteľ, 17.6.2013

Výborná atmosféra, jedinečné výkony a nové oblasti poznania - to sú záverečné projekty deviatakov waldorfskej školy. Rozmanitosti ich záujmov zodpovedá aj pestrosť prezentovaných tém. Prvý deň sme sa  dozvedeli o činnosti Greenpeace, o otrasných životných podmienkach afrických detí, o… Pokračovať v čítaní

Schönau 2013 z pohľadu žiaka

Autor: Zuzana Bugárová, učiteľ, 6.6.2013

Bol upršaný deň a autobus zablúdil do iného Schönau. Na miesto sme dorazili o štvrtej. V daždi sme stavali stany a ja som mala úplne premočené veci. Je tam pekné prostredie na oddych. Majú veľkú školu a veľký pozemok pri lese. Mali tam dobré jedlo. Je dobré vedieť po nemecky alebo po… Pokračovať v čítaní

Cirkus ŠAPITÓ- spomienky účastníkov a krátky zostrih

Autor: Zuzana Bajusová, učiteľ, 5.6.2013

Žiaci 6. ročníka zažili, aké to je vystupovať pred rodičmi, známymi a priateľmi so svojim skoro hodinovým predstavením žonglovania a akrobatiky. Tu sú ich osobné spomienky na toto vystúpenie. Na konci vás čaká ukážka ich zručnosti v krátkom zostrihu.„Učitelia zvolávajú posledných mojich spolužiakov… Pokračovať v čítaní

CIRKUS pre Vás - zopár okamihov na fotkách.

Autor: Waldorfská škola, 5.4.2013

Cirkus bol SKVELÝ!Šiestaci predviedli nielen svoju šikovnosť, zručnosť a odvahu. Ale aj svoje umelecké schopnosti a radosť zo spolupatričnosti. Veľmi dobre sme sa zabavili. Šiestaci - ĎAKUJEME VÁM! Pokračovať v čítaní

Projekty

Autor: Alena Klčová, učiteľ, 23.3.2013

Jedným zo spôsobov práce žiakov na waldorfskej škole je tvorba projektov. Projekty zadáva učiteľ na jednotlivých predmetoch.Začínajú približne v 4.ročníku s epochou zvierat. Tu je príležitosť na zadanie prvého, jednoduchého projektu. Deti pozorujú svoje zvieratko, ktoré doma chovajú. Väčšinou… Pokračovať v čítaní

Ranný klub

Autor: Alena Klčová, učiteľ, 23.3.2013

Deň vo waldorfskej škole začína ráno pred pol ôsmou. Prví do školy vstupujú učitelia a vzápätí po nich prví žiaci, ktorí prichádzajú s rodičmi začínajúcimi svoju prácu zavčasu. Postupne začne byť motiváciou pre včasný príchod aj to, aby sa spolu stretli a porozprávali skôr, ako začne vyučovanie.… Pokračovať v čítaní

Dejepis. Alebo, ako uchopili siedmaci humanizmus a renesanciu.

Autor: Alena Klčová, učiteľ, 23.3.2013

V siedmej triede waldorfskej školy máme len jednu epochu dejepisu. Aj tá trvala sotva dve-tri storočia. Teda historicky. Nám štyri týždne. Čím bližšie sme totiž k súčastnosti, tým máme dejiny lepšie zmapované a tým viac udalostí sa v nich popisuje. Starovek - obrovský úsek dejín s rozvojom… Pokračovať v čítaní