Waldorfská škola v Bratislave

Pohľad absolventov na waldorfskú školu

Autor: Xénia Činčurová, učiteľ, 28.4.2015

Často sa stretávame s otázkou, ako naši absolventi zvládajú prechod na strednú školu, ako sú pripravení, keď waldorfská škola má tak odlišný systém od ostatných škôl? V rámci projektu Podaj to ďalej sme oslovili posledné tri ročníky našich absolventov týmito otázkami: Na akú strednú školu ste sa… Pokračovať v čítaní

Hudba vo waldorfskej škole - seminár

Autor: Slavomír Lichvár, učiteľ, 27.4.2015

Asociácia priateľov slobodných waldorfských škôl Slovenska        Vás pozýva na seminárHUDBA V 3. – 9. WALDORFSKEJ TRIEDE 15. – 17. 5. 2015 v priestoroch ZŠ waldorfskej v Bratislave (Vihorlatská 10) pod vedením Markusa Weissa Markus Weiss učí hudbu na Waldorfskej škole v… Pokračovať v čítaní

Precitnutie nad realitou chleba.

Autor: Zuzana Bugárová, učiteľ, 26.4.2015

Bol 15.marec, čas, keď na našej škole prebiehalo Testovanie 9 – monitor. Každá trieda si v tento deň hľadala svoj program.Aj siedmaci by sa boli išli radšej kúpať, alebo hrať bowling. Je to naozaj špecifický ročník, to uzná každý, kto vstúpi medzi 13- ročné deti, či už skôr mládež. A práve v… Pokračovať v čítaní

Aj u ôsmakov sa pomaly zdivadelnieva alebo Ako sa rodí divadlo?

Autor: Tatiana Maťová, učiteľ, 24.4.2015

Žiaci ôsmeho ročníka mali prvé divadelné sústredenie  spolu s prenocovaním v škole. Potrebovali sa zahĺbiť do záverečného spoločného divadelného projektu, ktorý zrealizujú na budúci rok ako deviataci. Čo sme spolu robili?Hrali sme a aj sme sa hrali...hra nemusí byť vždy len o zábave,… Pokračovať v čítaní

Deň Zeme

Autor: Barbora Krajíčková, učiteľ, 21.4.2015

Milí rodičia, v stredu, 22.apríla, oslávime spolu s deťmi Deň Zeme. Pre žiakov všetkých ročníkov je pripravený program plný hier a činností viažúcich sa k životu včiel. Na jednotlivých stanovištiach školského dvora sa dozvedia ako včela "tancuje", ako ju rozoznáme, čo znamená pre svet i ako je… Pokračovať v čítaní

O deťoch a stromoch alebo výuka práce s drevom alebo o čo (mi) ide

Autor: , 21.4.2015

Učí sa (dieťa) samostatne niečím zaoberať, venovať svoj záujem niečomu, skúšať, experimentovať. Učí sa prekonávať prekážky/ťažkosti. Učí sa spoznávať radosť a spokojnosť z úspechu, ktorý je pre neho výsledkom jeho trpezlivosti a samostatnej vytrvalosti.Podstatné je, aby dieťa objavilo podľa… Pokračovať v čítaní

Intuitívna pedagogika - seminár

Autor: Miroslava Okuliarová, učiteľ, 20.4.2015

Srdečne Vás pozývame. Pokračovať v čítaní